ASBC Playtika işçilərinə yüksək performanslı MacBook Pro noutbuklarına təkmilləşdirmə imkanı təklif etdi. Bu həll işçilərin rahatlığını və məhsuldarlığını əhəmiyyətli dərəcədə artırdı, texniki problemlərin və IT dəstəyinə edilən zənglərin sayını azaltdı. Jamf-in araşdırmasına görə, Mac OS işçilərinin yalnız 5%-i, PC istifadəçilərinin isə 40%-i texniki dəstəyə ehtiyac duydu.
Playtika Holding Corp. mobil oyunların inkişafı və nəşrində lider olan, İsrailin rəqəmsal əyləncə şirkətidir. 2021-ci ildə Playtika-nın aylıq 35 milyondan çox aktiv istifadəçisi var idi.
Playtika texniki resurslardan istifadəni optimallaşdırmaq və xidmət mərkəzlərinə zəngləri azaltmaq zərurəti ilə üzləşib. Fərdi kompüterlərdən istifadə işdə gecikmələrə, işçilər üçün stressə və texniki dəstək üçün əlavə xərclərə səbəb oldu.
ASBC Jamf proqramı ilə inteqrasiya olunmuş Apple Business Manager-də (ABM) rahat və pulsuz hesab təqdim etmişdir. Jamf korporativ mühitdə Apple cihazlarını idarə etmək üçün xüsusi həlldir və sizə cihaz parkınızı uzaqdan konfiqurasiya etməyə, yeniləməyə və qorumağa imkan verir.
Jamf həllinin inteqrasiyası Playtika-ya bir kliklə bütün cihazlar parkını idarə etməyə imkan verdi, vaxtında yeniləmələri təmin etdi və informasiya texnologiyalarının təhlükəsizliyini artırdı.
ASBC ilə əməkdaşlıq sayəsində Playtika aşağıdakı nəticələrə nail oldu:
Xidmət çağırışlarının sayını azaltmaq və işçilərin məhsuldarlığını artırmaq.
Yüksək məhsuldar Apple avadanlığı ilə işləmək rahatlığı hesabına personalın loyallığının artırılması.
IT infrastrukturunun idarə edilməsinin optimallaşdırılması və texniki dəstək üçün əməliyyat xərclərinin azaldılması.
Məlumat təhlükəsizliyinin təkmilləşdirilməsi və şirkətin IT sistemlərinin etibarlılığının təmin edilməsi.
ASBC ilə əməkdaşlıq Playtika-ya biznes fəaliyyətini əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırmağa və onun IT infrastrukturunun düzgün işləməsini təmin etməyə kömək etdi ki, bu da şirkət üçün daha yüksək nəticələrin və işçilərin məmnunluğunun əldə edilməsində əsas amilə çevrildi.