|

Müştərilərimizin necə daha çox nailiyyətlər əldə etdiyini öyrənin.

Müştərilərimizin uğur hekayələri sadəcə rəylər deyil, onlar biznesdə yeni zirvələri fəth etməyə və yüksəkliklərə çatmağa çalışan hər kəs üçün ilham mənbəyi və motivasiyadır. Başqalarının hekayələri sizin uğur hekayənizin mənbəyi olsun!
IT
Bank
Tibb
Təhsil
Xidmətlər
"ASBC" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət.
Şəhadətnamə № 1403779711, verilib 10.08.2017 il.
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi 1403779711
Azərbaycan Respublikası Dövlət reyesterində qeydiyyat tarixi: 08.05.2017
Digər ölkələrdə ASBC

ASBC müştəriyə təkmil konfiqurasiyaya malik MacBook Pro və MacBook Air təqdim etdi. Xüsusi Mac-lar dizaynerlər, tərtibatçılar və maksimum məhsuldarlığa ehtiyacı olan hər kəs üçün idealdır. Yüngül və portativ MacBook Air mobil işçilər üçün idealdır - tez-tez işgüzar səfərdə olanlar, uzaqdan işləyənlər və ya sadəcə çəkisi az olan noutbuku ilə ofis ətrafında hərəkət edənlər - məsələn, HR mütəxəssisləri üçün.

Uzum təmsilçiləri avadanlıq parkının yenilənməsi və işçilərin problemlərinin həlli üçün uyğun cihazların seçilməsi xahişi ilə ASBC ilə əlaqə saxlayıblar. Apple cihazlarının üstünlükləri ilə yanaşı, brend avadanlığın seçimi də işçilərin motivasiyası ilə sıx bağlıdır.

Uzum Özbəkistanda marketplace, taksit xidməti, iki bank və qida çatdırılması xidmətini birləşdirən böyük İT holdinqdir. Şirkətdə 10 mindən çox işçi çalışır. Üzüm xidmətlərindən isə hər ay 10 milyondan çox ölkə sakini istifadə edir.

Alena Seneva, Uzum ekosisteminin HR direktoru:

— Əgər insan Mac üzərində işləmək istəyirsə və onu əldə edirsə, bu, peşəkar motivasiyanı və səmərəliliyi artırır. Həmçinin, yeni işə başlayan əməkdaşın mühitə uyğunlaşmasına kömək edir.

— Biz ASBC-ni tərəfdaş kimi seçdik, çünki o, Apple şirkətinin Özbəkistanda Enterprise şirkətləri üçün həlləri olan rəsmi reselleridir. O, təchizatçı sorğularımıza dərhal cavab verir və onları dərhal bağlayır. Texniki suallar yaranarsa, ASBC hər zaman yardım göstərməyə hazırdır

Uzum şirkətinin kiçik sistem administratoru Dmitri Ten:

Alif Mərkəzi Asiyada maliyyə xidmətləri göstərən və öz proqram təminatını yazan ən böyük fintech şirkətlərindən biridir. O, həmçinin blokçeyn layihəsi üzərində işləyir və Özbəkistanın bank sektorunu inkişaf etdirir. Özbəkistanda unikal Alif müştərilərinin sayı 1 milyonu ötür.

Alif mütəxəssisləri Mac-ın ekosistemi, stabil işləməsi və yüksək qalıq dəyəri ilə yanaşı həm də təhlükəsizlik və etibarlılığına görə Apple texnologiyasına üstünlük verirlər.

İskəndər Rəhimov, Team Lead Alif Tech:

— Alif fintech şirkəti olduğu üçün biz maliyyə itkilərinə səbəb ola biləcək riskləri aradan qaldırmağa borcluyuq. Apple bu işdə kömək edir.

— Biz ASBC ilə işləyirik, çünki şirkət bizə texniki dəstək verir. İstənilən vaxt sizə sual verə və tez cavab ala bilərik. Yeni cihazlara ehtiyacımız varsa, ASBC onları vaxtında çatdırır. Üstəlik əməliyyatın şəffaflığı, zəmanət, rəqabətqabiliyyətli qiymət və asan ödəniş də burada böyük rol oynayır, - deyə İskəndər Rəhimov yekunlaşdırır.

Rally Bar-ın tətbiqi Crunchyroll işçilərinə hibrid formatda səmərəli işləməyə imkan verdi və beynəlxalq komanda ilə fasiləsiz əlaqə saxlamağı daha rahat etdi.

Video konfransları Crunchyroll əməkdaşları üçün iş gününün ayrılmaz hissəsidir. Logitech iclas otağı avadanlığı ilə biz video görüşlərin effektivliyini növbəti səviyyəyə qaldırdıq.

Beynəlxalq Crunchyroll təşkilatı filmlər və seriallar yayımlamaqla bütün dünyada sadiq pərəstişkarları naminə anime sənətini dəstəkləyir. Kişinyovdakı Crunchyroll ofisi ABŞ-dan kənarda ən böyük, dünyada isə üçüncü ən böyük ofisdir.

ASBC Crunchyroll-a pul müqabilində Logitech-in Rally Bar video barları ilə konfrans otağı həllini təklif etdi. Onlar əla optika, səsə, həmçinin, daxili süni intellekt texnologiyası vasitəsilə rahat idarəetməyə malikdirlər. Rally Bar ilə zənglər üzbəüz əməkdaşlıq qədər təbii və məhsuldardır. Komplektlərin tədarükü ilə yanaşı, ASBC cihazların sabit işləməsini təmin etmək üçün texniki dəstək göstərmişdir.

MacBook satınalma layihəsinin həyata keçirilməsi Simpals əməkdaşlarının sədaqətini və məhsuldarlığını əhəmiyyətli dərəcədə artırdı. Onlar öz peşə öhdəliklərinə uyğun cihazları əldə etdilər. Bu, həm də kadr dəyişikliyini azaltmağa imkan verdi: ehtiyacların ödənilməsi kadrların loyallığının artırılmasının açarına çevrildi. Şirkətdə Apple cihazlarının payı 95% təşkil edib

Símpals şirkətlər qrupu Moldovada onlayn reklam bazarının liderdir. Símpals-ın əsas fəaliyyət istiqamətləri bunlardır: İnternet xidmətləri, onlayn reklam, 3D animasiya və idman tədbirləri.

Simpals ASBC-ni xüsusi hazırlanmış MacBook-ların tədarükçüsü kimi seçdi. Bu xüsusi olaraq mütəxəssislərin tapşırıqları üçün yığılmış qabaqcıl konfiqurasiyalı modellər.

ASBC İT sənayesində əhəmiyyətli təcrübəyə malikdir, ona görə də biz proseslərin dərin təhlili ilə əməkdaşlığa başladıq, işçilərin əsas ehtiyaclarını müəyyənləşdirdik və Simpals-a alış üçün əlverişli şərtlər təklif etdik.

Maliyyə xidmətləri Trade-in (yenisinin dəyərini ödəmək üçün köhnə avadanlığın köçürülməsi) və BuyBack (avadanlığın köhnəlmə müddəti bitdikdən sonra yenidən satın alınması). Bu, xərcləri əhəmiyyətli dərəcədə azaltmağa, büdcəni optimallaşdırmağa və köhnə cihazların saxlanması və atılması ilə bağlı problemlərin qarşısını almağa imkan verdi.

MacBook xidmət stansiyalarının sürətli çatdırılması: tələb olunan konfiqurasiyalar anbarımızda saxlanılır, ona görə də müştəriyə standart 6-8 həftə gözləmək və biznes proseslərini dayandırmaq və ya vəsaitləri dondurmaq lazım deyil.

Qabaqcıl Logitech həllərinin IT Garage iş prosesinə inteqrasiyası video keyfiyyətini yaxşılaşdırıb və komandanın məhsuldarlığını artırıb. Logitech Rally Bar ilə uğurlu və rahat görüşlərin sayı 50% artıb.

IT Garage Tbilisidə ofisi yerləşən beynəlxalq fintech şirkətidir. Onun missiyası müştəriləri üçün müasir və səmərəli IT mənzərəsi yaratmaqdır.

IT Garage-a iş vaxtından istifadəni optimallaşdıran və danışıqlar zamanı texniki səhvləri aradan qaldıran videokonfrans avadanlığı lazım idi.

ASBC IT Garage-nin hibrid əməliyyat formatının ətraflı təhlilini keçirib. Müxtəlif şöbələrin əsas ehtiyaclarını müəyyən edildi, onlayn danışıqların tezliyini və xüsusiyyətlərini müəyyənləşdirdi. Və sonra o, işçilərin tapşırıqlarına və IT Garage-ın iclas otaqlarının ölçüsünə ən uyğun olan bir həll təklif etdi.

Biz 7 konfrans otağını Logitech Rally Bar avadanlığı ilə təchiz etdik. Bu markanın cihazları avtomatik kamera fokuslanması və işıq balansının optimallaşdırılması, həmçinin səs-küyün azaldılması ilə yüksək keyfiyyətli səs ilə təchiz edilmişdir.

Həmçinin, işçilərə Logitech həllərini Microsoft, Zoom və Teams platformaları ilə necə istifadə etmək barədə təlimlər keçirdik.

Quraşdırılmış və konfiqurasiya edilmiş avadanlıqlar.

Texniki dəstək.

ASBC Playtika işçilərinə yüksək performanslı MacBook Pro noutbuklarına təkmilləşdirmə imkanı təklif etdi. Bu həll işçilərin rahatlığını və məhsuldarlığını əhəmiyyətli dərəcədə artırdı, texniki problemlərin və IT dəstəyinə edilən zənglərin sayını azaltdı. Jamf-in araşdırmasına görə, Mac OS işçilərinin yalnız 5%-i, PC istifadəçilərinin isə 40%-i texniki dəstəyə ehtiyac duydu.

Playtika Holding Corp. mobil oyunların inkişafı və nəşrində lider olan, İsrailin rəqəmsal əyləncə şirkətidir. 2021-ci ildə Playtika-nın aylıq 35 milyondan çox aktiv istifadəçisi var idi.

Playtika texniki resurslardan istifadəni optimallaşdırmaq və xidmət mərkəzlərinə zəngləri azaltmaq zərurəti ilə üzləşib. Fərdi kompüterlərdən istifadə işdə gecikmələrə, işçilər üçün stressə və texniki dəstək üçün əlavə xərclərə səbəb oldu.

ASBC Jamf proqramı ilə inteqrasiya olunmuş Apple Business Manager-də (ABM) rahat və pulsuz hesab təqdim etmişdir. Jamf korporativ mühitdə Apple cihazlarını idarə etmək üçün xüsusi həlldir və sizə cihaz parkınızı uzaqdan konfiqurasiya etməyə, yeniləməyə və qorumağa imkan verir.

Jamf həllinin inteqrasiyası Playtika-ya bir kliklə bütün cihazlar parkını idarə etməyə imkan verdi, vaxtında yeniləmələri təmin etdi və informasiya texnologiyalarının təhlükəsizliyini artırdı.

ASBC ilə əməkdaşlıq sayəsində Playtika aşağıdakı nəticələrə nail oldu:

Xidmət çağırışlarının sayını azaltmaq və işçilərin məhsuldarlığını artırmaq.

Yüksək məhsuldar Apple avadanlığı ilə işləmək rahatlığı hesabına personalın loyallığının artırılması.

IT infrastrukturunun idarə edilməsinin optimallaşdırılması və texniki dəstək üçün əməliyyat xərclərinin azaldılması.

Məlumat təhlükəsizliyinin təkmilləşdirilməsi və şirkətin IT sistemlərinin etibarlılığının təmin edilməsi.

ASBC ilə əməkdaşlıq Playtika-ya biznes fəaliyyətini əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırmağa və onun IT infrastrukturunun düzgün işləməsini təmin etməyə kömək etdi ki, bu da şirkət üçün daha yüksək nəticələrin və işçilərin məmnunluğunun əldə edilməsində əsas amilə çevrildi.

Layihənizi reallaşdırmaq fürsətini qaçırmayın.

Müraciəti doldurun, menecerimiz təfərrüatları dəqiqləşdirmək üçün sizinlə əlaqə saxlayacaq.

Kapital Bank 140 ildən artıq tarixə malik Azərbaycanın aparıcı maliyyə müəsisələrindən biridir. O, ölkədə ən böyük xidmət şəbəkəsinə malikdir. Bu isə onu regionun maliyyə bazarında əsas oyunçuya çevirir.

Kapital Bank yüksək əməliyyat etibarlılığını təmin etmək, məlumatların təhlükəsizliyini təkmilləşdirmək və iş proseslərinin səmərəliliyini artırmaq üçün IT parkını modernləşdirmək zərurəti ilə üzləşib.

ASBC bank sektorunun xüsusiyyətlərini və Kapital Bank-ın fərdi ehtiyaclarını nəzərə alaraq Apple məhsulları və müvafiq texnologiyalardan istifadə etməklə kompleks həll təklif etmişdir.

ASBC KapitalBank-ın fərdi kompüterlərdən Apple cihazlarına (MacBook Pro, iPad və iPhone) keçidini həyata keçirib. Bu həll yüksək səviyyəli təhlükəsizlik və funksionallığı təmin edərək bank proseslərinə xüsusi uyğunlaşdırılmışdır.

ASBC KapitalBank-ın əməkdaşları üçün macOS ilə işləmək üzrə təlim təşkil edib ki, bu da yeni texnologiya platformasına keçidi təmin edib və onların peşəkar bacarıqlarını artırıb.

JAMF-in tətbiqi sürətli konfiqurasiya, yenilənmə və monitorinqi təmin etməklə cihaz parkının idarə edilməsini sadələşdirdi, bu da öz növbəsində məlumatların təhlükəsizliyini və informasiya təhlükəsizliyi standartlarına uyğunluğu artırdı.

ASBC problemin həllinə çevik yanaşma təqdim etdi ki, bu da bankın tələblərinə tez cavab verməyə və işçilər üçün rahat iş təcrübəsini təmin etməyə imkan verdi. Logitech video kommunikasiya həllərinin çatdırılması: Logitech VCS həllərinin çatdırılması onlayn görüşlərin keyfiyyətini artırdı və bank daxilində rahat işləməyi təmin etdi.

ASBC ilə əməkdaşlıq Kapital Bank-a əhəmiyyətli faydalar gətirdi:

Artan əməliyyat etibarlılığı və məlumat təhlükəsizliyi.

Müştəri xidmətinin keyfiyyətinin və işçilərin rahatlığının yaxşılaşdırılması.

İş proseslərini optimallaşdırmaq üçün yeni texnologiyalardan səmərəli istifadə.

ASBC daxili biznes proseslərinin, əsas departamentlərin funksionallığının və təhlükəsizlik tələblərinin ətraflı təhlilini aparmaqla PrivateBank-ın fəaliyyətinin yaxşılaşdırılmasına mühüm töhfə vermişdir. İşçilərin səmərəliliyi, rutin proseslərin azaldılması və məlumatların təhlükəsizliyi ölkənin maliyyə sənayesində lider mövqeyini saxlamaqda əsas rol oynayır.

Privat Bank Ukraynanın ən böyük və dinamik inkişaf edən bankıdır. O, korporativ və fərdi müştərilər üçün bütün bank xidmətlərini təklif edir. Ölkə üzrə 3 390 filial şəbəkəsi hər bir müştəri üçün əlçatanlığı və rahatlığı təmin edir.

ASBC Privat Bank avadanlığını Apple avadanlığına təkmilləşdirməyi təklif etdi. MacBooks, iPads və iPhone-ların tətbiqi məhsuldarlığı əhəmiyyətli dərəcədə artıran vahid Apple ekosistemində işləməyi təmin etdi. DEP (Apple Device Enrollment Program) inteqrasiyası ilə tam işləmə və təhlükəsizlik üçün avadanlığın qurulması avtomatlaşdırılmışdır.

MacOS-a sürətli məlumat miqrasiyası: verilənlər kritik məlumatı itirmədən köhnə cihazlardan köçürüldü və gecikmələr olmadan rəvan keçid təmin edildi.

Təhlükəsizlik və asan idarəetmə: JAMF MDM həllinin konfiqurasiyası və tətbiqi əlavə investisiyalar və vaxt itkisi olmadan cihazları uzaqdan idarə etməyə imkan verdi. IT departamentinin mütəxəssisləri məxfilikdən narahat olmadan bütün avadanlıqları tez qura, ən son yeniləmələri yükləyə və məlumatları şifrələyə bilər.

Təlim və fərdi həllər: ASBC MacOS və JAMF-də işçilər üçün təlimlər keçirdi, həmçinin malların qismən daşınması və müştəri üçün ehtiyatın formalaşması ilə fərdi həll yolu təqdim etdi.

Apple texnologiyasının tətbiqi sayəsində Privat Bank müştəri xidmətlərinin keyfiyyətini və sürətini kökündən yaxşılaşdırıb.

Məlumatların təhlükəsizliyi və etibarlılığı yeni səviyyəyə yüksəlib, yüksək məhsuldar avadanlıq filiallarda rəhbər və işçi heyəti üçün standarta çevrilib.

Xərclərin optimallaşdırılması xidmət zənglərinin əhəmiyyətli dərəcədə azalması hesabına mümkün olmuşdur.

iPad-in tətbiqi işçilər üçün çap sənədlərinə ehtiyacı tamamilə aradan qaldıraraq “kağızsız ofis” sistemini tətbiq etməyə imkan verdi.

Layihənizi reallaşdırmaq fürsətini qaçırmayın.

Müraciəti doldurun, menecerimiz təfərrüatları dəqiqləşdirmək üçün sizinlə əlaqə saxlayacaq.

Bu gün Centrul Diagnostic German Moldovada yeganə klinikadır ki, hamiləliyin ultrasəs müayinəsi zamanı üçölçülü təsvirlər yaratmaq üçün Apple Mac Pro-dan istifadə edir. Apple texnologiyaları səhiyyə mütəxəssislərinə yüksək dəqiqlik və təfərrüatlı nəticələr əldə etməyə imkan verir. Centrul Diagnostic German-da xidmət səviyyəsi beynəlxalq standartlara tam cavab verir.

Centrul Diaqnostik German Tibb Mərkəzi müştərilərə Avropa yanaşmasından istifadə edir və yüksək keyfiyyətli diaqnostik xidmətlər göstərir. Onun üstünlükləri səriştə və müasir tibbi avadanlıqlardır. 


Centrul Diagnostic German hamiləliyin ultrasəs müayinəsi üçün avadanlıq təmin olunması istəyi ilə ASBC ilə əlaqə saxladı. Şirkətə dəqiq və təfərrüatlı skrininq, habelə real vaxt rejimində böyük həcmli məlumatların sürətli işlənməsi və saxlanmasını təmin edən texnologiya lazım idi.

Bu, kompleks yanaşma və yüksək imkan tələb edən mürəkkəb layihədir. Buna görə də biz Centrul Diagnostic German-a misilsiz performansa malik peşəkar iş stansiyaları - Apple Mac Pro təklif etdik.

ASBC Moldovada Apple şirkətinin rəsmi reselleridir. Buna görə də, biz ən qısa müddətdə Mac Pro kimi mürəkkəb avadanlıqları belə çatdırdıq. Və biz inteqrasiyanın bütün mərhələlərinin etibarlılığını və təhlükəsizliyini təmin edirikk. Bu, tibb mərkəzinə işdə gecikmələrin qarşısını almağa imkan verdi.

Texniki dəstək və kadr hazırlığı: biz tam texniki dəstək və təlim keçmiş heyəti təmin etdik. Bunun nəticəsidir ki, yeni avadanlıq ilk günlərdən iş prosesinə inteqrasiya olunub.

Məlumatların ötürülməsi: ASBC-nin təcrübəsi sayəsində biz məlumatın yeni avadanlıqlara ötürülməsi prosesində münaqişələrin və ya hər hansı digər problemlərin yaranmasına imkan vermədik.